torstai 2. toukokuuta 2013
18.4.2013 Perspektiivi ja pakopiste
Muistuttelimme mieleen miten piirämällä saatiin erilaisia perspektiivejä esiin, missä horisontin tuli sijaita sammakko-, lintu- tai ihmisperspektiivissä.
Toisena asiana oli pakopisteen käyttö, jota harjoittelimme piirtämällä huoneen, oman tai jonkun toisen. Itse jouduin ainakin muistuttelemaan pakopisteen käyttöä aluksi itselleni, mutta työ lähti sitten kuitenkin rullaamaan ja lopputulos oli mielestäni erittäin onnistunut! Teimme lopuksi vielä arvioinnin, josta voi huomata, että olin tyytyväinen työhöni.
Lopputunnista tarkistin savityöni, joka oli tullut uunista ja VOI EI! Naamioni posket olivat irronneet! Yritin paikata tilanteen lasitteella. Laitoin lasitella haljenneeseen kohtaan ja sen jälkeen koko naamarin päälle. Jäädään seuraamaan mitä käy...
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti