maanantai 6. toukokuuta 2013

Kuljeskelu Rovaniemen graffiteilla

Kävin pääsiäisenä isovanhempieni luona Rovaniemellä ja kuulin mummoltani, että purettavan urheilukentän ympärille on tehty graffitinäyttely. AH! Olen aina rakastanut graffiteja, siinä vasta todellista taidetta jos missä! Lähdin tutkailemaan taideteoksia aurinkoisena kevätpäivänä hyvin iloisin ja odottavin mielin. Futiskentän kiertämiseen meni tällä kertaa enemmän aikaa, kuin koskaan olisin voinut uskoa. Osa teoksista oli hyvin taidokkaita, mutta jotain "suttujakin" oli mukaan eksynyt. Miksei graffiteista tehdä rikollisuuden sijaan taidetta antamalla enemmän näitä tyhjiä seiniä graffititaiteilijoiden käyttöön. Niitä seiniä on kuitenkin kaupungit täynnä...

Mutta antaa kuvien nyt puhua.

 

































































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti