maanantai 6. toukokuuta 2013

2.5.2013 Loppukoonti

Viimeisellä kerralla muistelimme kurssilla tehtyjä töitä. Arvioimme mikä oli hyvää, mikä huonoa ja sana oli aikalailla vapaa. Itselläni ei kurssista ole mitään pahaa sanottavaa. Kurssi avasi näkemystäni koulun kuvaamataidosta. Omat kokemukseni kun ovat ollee paljon suppeampia, kuin mitä kurssi antoi. Opin myös uusista tekniikoista ja sain työskennellä ihanan rennossa ilmapiirissä. Mielestäni ryhmämme oli ihan huippu! Töitä tehtiin ja opittiin, mutta tunnelma oli vapautunut ja iloinen.

Viivi kiittää ja kumartaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti