torstai 2. toukokuuta 2013

25.4.2013 Kierrätys ja kolmiulotteisuus

Aloitimme tunnin listaamalla itselle 25 tärkeintä esinettä. Omalta listaltani löytyi niin sänky kuin hammasharjakin. Listan laadittuamme otimme sieltä yhden huonekalun, josta tekisimme tulevan työmme. Itselleni valinta oli jokseenkin helppo, sillä sänky oli ainoa huonekalu, joka lukeutui tärkeimiin tavaroihini.



Työssä oli tarkoitus painottaa kierrätystä. Materiaalina käytimme kanaverkkoa, rautalankaa, pahvia ja kangastilkkuja. Toteutus oli melko vapaamuotoinen. Ryhmässämme syntyi niin sänkyjä kuin tuolejakin ja myös jotain siltä väliltä. Itse käytin työssäni paljon pahvia ja kangasta, rautalangan vääntely ei niin inspiroinut. Teokseen kuului myös leikata lehdestä ihminen, joka mielestään sopi huonekalun ympärille. Lopuksi arvioimme omat työmme ja kokoonnuimme katsomaan teoksiamme.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti