keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

21.2.2013 Painanta



Teimme omista kuvistamme painantatyöt. Tietokoneella muokkasimme kuvan mustavalkoiseksi ja lisäsimme kontrastia niin, ettei kuvassa ollut kuin pikimustaa ja valkoista. Tämä jälkeen omasta kuvastani poistin valkoiset osiot, näin sain sapluunan. Sapluuna kiinnitettiin sinitarralla ja sitten tuputtelin valkoista maalia siniselle paperilleni. Kuva onnistui odottamaani paremmin!

Sapluunani painannan jälkeen.

Hey, that's me !

Oman kuvan jälkeen aloitimme grafiikan tekemisen. Testasimme kaiverrusta niin vaahtomuovilevylle, kuin kovemmallekin PVC-levylle.

Vaahtomuovilevy.

Hahmotelma PVC-levylle tehtävästä kaiverruksesta.

PVC-levy - ja ei muuta kun kaivertamaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti