Teimme omista kuvistamme painantatyöt. Tietokoneella
muokkasimme kuvan mustavalkoiseksi ja lisäsimme kontrastia niin, ettei kuvassa
ollut kuin pikimustaa ja valkoista. Tämä jälkeen omasta kuvastani poistin
valkoiset osiot, näin sain sapluunan. Sapluuna kiinnitettiin sinitarralla ja
sitten tuputtelin valkoista maalia siniselle paperilleni. Kuva onnistui
odottamaani paremmin!
 |
| Sapluunani painannan jälkeen. |
 |
| Hey, that's me ! |
Oman kuvan jälkeen aloitimme grafiikan tekemisen. Testasimme
kaiverrusta niin vaahtomuovilevylle, kuin kovemmallekin PVC-levylle.
 |
| Vaahtomuovilevy. |
 |
| Hahmotelma PVC-levylle tehtävästä kaiverruksesta. |
 |
| PVC-levy - ja ei muuta kun kaivertamaan! |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti