Pääsimme editoimaan elokuvaamme! Lisäsimme iMoviella ääniä, alku- ja lopputekstit, musiikkia ja muutimme hieman väriäkin. Lopputulos oli loistava, vaikka joitain erimielisyyksiä, esim. kissan maukaisun sopivuudesta elokuvaamme olikin...
Check it out: http://www.youtube.com/watch?v=kXtQ6Vq4sZI
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti