torstai 18. huhtikuuta 2013

4.4.2013 One shot movie jatkuu

Pääsimme editoimaan elokuvaamme! Lisäsimme iMoviella ääniä, alku- ja lopputekstit, musiikkia ja muutimme hieman väriäkin. Lopputulos oli loistava, vaikka joitain erimielisyyksiä, esim. kissan maukaisun sopivuudesta elokuvaamme olikin...

Check it out:  http://www.youtube.com/watch?v=kXtQ6Vq4sZI


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti