Tällä kertaa jatkoimme värien maailman tarkkailua.
Maalasimme pullopeiteväreillä kahdeksankenttäisen paperin lempiväreillämme.
Meille kerrottiin, että ensi kerralla maalaamistamme papereista luotaisiin
haluamamme maisema, mutta itse en ainakaan vielä päättänyt maisemaani. Kunhan
sekoittelin värejä, jotka näyttivät kivalta.
 |
| Sekoitettuja värejä. |
 |
| Oma värikenttäni. |
Loput sekoittamistamme väreistä käytimme hyödyksi. Piirsimme
haluamastamme mallista näköiskuvan ja maalasimme ne lopuksi hieman yllättävillä
sävyillä. Oli vapauttavaa, kun valkoisen patsaan ei työssä tarvinnutkaan olla
valkoinen! Maalausta paranneltii lopuksi vielä liiduilla.
 |
| Mallimme. |
 |
| Teokseni. |
 |
| Ja pientä parantelua... |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti