keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

31.1.2013 värien maailma - pullovärit



Tällä kertaa jatkoimme värien maailman tarkkailua. Maalasimme pullopeiteväreillä kahdeksankenttäisen paperin lempiväreillämme. Meille kerrottiin, että ensi kerralla maalaamistamme papereista luotaisiin haluamamme maisema, mutta itse en ainakaan vielä päättänyt maisemaani. Kunhan sekoittelin värejä, jotka näyttivät kivalta. 

Sekoitettuja värejä.

Oma värikenttäni.



Loput sekoittamistamme väreistä käytimme hyödyksi. Piirsimme haluamastamme mallista näköiskuvan ja maalasimme ne lopuksi hieman yllättävillä sävyillä. Oli vapauttavaa, kun valkoisen patsaan ei työssä tarvinnutkaan olla valkoinen! Maalausta paranneltii lopuksi vielä liiduilla.



Mallimme.

Teokseni.
Ja pientä parantelua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti