keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

7.2.2013 Värienmaailma - Pullovärit ja Värioppi



Aloimme työstää väriemme maisemaa viime kerralla tekemistämme kahdeksasta väristä. Leikkasimme ja revimme paperia haluamaamme muotoon ja yritimme saada jonkinlaisen maiseman aikaiseksi. Itselläni oli ainakin haasteena keksiä minkä maiseman haluaisin tehdä, mutta loppujenlopuksi päädyin melko yksinkertaiseen merimaisemaan.

Oma teokseni.

Ryhmämme teoksia.



Lopputunnin käytimme väriopin oppitunnin suunnitteluun. Ryhmämme keksi ”värisirkus”- idean, mutta sovimme toteuttavamme ensi tunnilla kuitenkin toisen ryhmän ”väriympyrän”. 

Värisirkus suunnitelmamme.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti