Aloimme työstää väriemme maisemaa viime kerralla
tekemistämme kahdeksasta väristä. Leikkasimme ja revimme paperia haluamaamme
muotoon ja yritimme saada jonkinlaisen maiseman aikaiseksi. Itselläni oli
ainakin haasteena keksiä minkä maiseman haluaisin tehdä, mutta loppujenlopuksi
päädyin melko yksinkertaiseen merimaisemaan.
 |
| Oma teokseni. |
 |
| Ryhmämme teoksia. |
Lopputunnin käytimme väriopin oppitunnin suunnitteluun.
Ryhmämme keksi ”värisirkus”- idean, mutta sovimme toteuttavamme ensi tunnilla
kuitenkin toisen ryhmän ”väriympyrän”.
 |
| Värisirkus suunnitelmamme. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti