torstai 18. huhtikuuta 2013

21.3.2013 One shot movie

Aloitimme tunnin tutustumalla elokuvan erilaisiin ominaisuuksiin ja tulevaan projektiimme. Tarkoituksena oli siis tehdä one shot movie, eli elokuva, jossa ei olisi leikkauksia ja kesto olisi noin minuutin. Kokosimme ryhmät ja vetäydyimme pohtimaan ideoita. Kun hyvä idea oli keksitty, aloimme toteuttamaan. Itse toimin ryhmässämme kuvaajana, Veera valaisijana ja Roope ja Eikka näyttelijöinä ja samalla käsikirjoittajina. Parin testioton jälkeen saimme mielestämme toteutettua ideamme loistavasti! Seuraavalla kerralla alkaisi videon editointi.

Elokuvan elementtejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti